Marile corporatii sunt ca rechinii: daca se opresc, se ineaca. Dar odata ce au atins varful evolutiei este foarte greu sa mentina stacheta. Cu toate acestea, exista un club al celor alesi, care, prin patrunderea pe pietele potrivite, cu produsele adecvate, reusesc sa o scoata la capat.

  • PepsiCo
Cu o crestere a veniturilor totale de la 35,1 miliarde dolari in 2006, la nu mai putin de 57,8 miliarde dolari in 2010 si o rata medie anuala a cresterii de 13,3%, Pepsi pare sa inoate prin criza ca pestele prin apa.

De la preluarea conducerii companiei de catre Indra Krishnamurthy Nooyi in 2006, Pepsi a inregistrat cresteri constante ale cifrei de afaceri si chiar s-a extins catre alte sectoare de productie.

  • Oracle
Cu o crestere a veniturilor totale de la 14,4 miliarde de dolari in 2006, la 26,8 miliarde dolari in 2010 si o rata medie anuala de crestere de 16,8%, Oracle nu da semne ca ar vrea sa se opreasca din frenezia cu care face achizitii.

Compania are peste 370.000 de clienti, de la giganti la firme mici, in peste 145 de tari din lume.

  • China Mobile

Cu o crestere a veniturilor totale de la 37 miliarde de dolari in 2006, la 71,7 miliarde dolari in 2010 si o rata medie anuala de crestere de 17,9%, China Mobile nu face decat sa reflecte situatia financiara a intregii tari.

Citeste si:
Primul satelit 6G din lume, lansat în spațiu de chinezi
Primul satelit 6G din lume,...

Citeste integral pe wall-street.ro.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.