"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

  • Musat, Durex: Multi cred ca e ciudat ca o femeie se ocupa de o marca de prezervative

“In ultimii trei ani am discutat despre sex mai mult decat am vorbit toata viata mea inainte de a ma alatura acestei companii. Am rosit vizibil de cateva ori, insesizabil de multe ori, dar am si vazut persoane inrosindu-se, de multe ori barbati. Multora li se pare ciudat ca o femeie lucreaza pe pozitia de coordonator al unei marci producatoare de articole relationate cu sexul”, spune Anca Musat, category marketing manager pentru regiunea Balcanilor in cadrul Reckitt Benckiser, companie care detine marca Durex.

Dupa sapte ani in departamentul de marketing al unei companii germane de cafea, Anca Musat s-a alaturat companiei Reckitt Benckiser. Spune ca schimbarea a insemnat o provocare in conditiile in care Durex este una dintre cele mai cunoscute marci la nivel international, iar comunicarea pentru acest brand este foarte generoasa, cu un mare potential creativ.

“Daca inainte raspunsul la banala intrebare «cu ce te ocupi?» era o simpla informatie de identificare, acum mentionarea marcii Durex provoaca diferite reactii, de la zambete jucause in coltul gurii, reactii de vadit interes sau chiar solicitari imediate de de mostre sau de recomandari pentru pozitia de tester de produse”, povesteste Anca Musat zambind.

Citeste mai multe despre sexul in idustria romaneasca pe Wall-Street.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.