Dacia este brandul romanesc cel mai prezent pe Internet, cel mai de incredere dar si cel mai popular, conform studiului Gemius Research si Evensys pe 2011, care are in vedere prezenta brandurilor in mediul online pe piata locala.
  • Cele mai prezente branduri romanesti pe Internet
Pe primul loc se situeaza Dacia, cu o pondere de 33,1% din totalul raspunsurilor, in crestere de la 29,6% cu un an in urma. Pe locul doi se situeaza BCR (9,5% in 2011, vs. 9,6% in 2010) si eMag (5,8%, in crestere de la 3,5%). Petrom este brandul cu cea mai mare cadere procentuala in 2011 (4,6%) fata de 2010 (7,3%).

Citeste clasamentul complet pe wall-street.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.