Astfel, in vara anului viitor va fi finalizata reorganizarea interioara a aeroportului, valoarea investitiei fiind de un milion de euro, majoritatea curselor vor fi cu aeronave de capacitate redusa, respectiv opt-zece locuri, si minim 80% din numarul pasagerilor sunt business. De asemenea, vor exista terminale dedicate pentru aviatie generala si VIP.
- Pentru transformarea aeroportului Baneasa va fi necesara dezvoltarea infrastructurii aeroportuare (terminal, heliport, platforme), dezvoltarea infrastructurii adiacente (turn de control, hangare, zona de intretinere si alimentare) si dezvoltarea infrastructurii de acces (statie subterana de metrou si parcari).
- Boagiu a spus ca pretul unui bilet low-cost nu ar trebui sa fie majorat cu mai mult de 4,5 euro in urma mutarii curselor pe aeroportul Otopeni.
Intentia eliminarii zborurilor comerciale pe Baneasa si transformarea aeroportului intr-o unitate dedicata curselor business si VIP a fost anuntata de autoritati inca de acum cativa ani, dar pana in prezent nu a fost pusa in aplicare.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro