9 Decembrie 2010 in Business
Firmele vor avea posibilitatea ca, incepand cu anul viitor, sa achite contributiile sociale si impozitul pe venit pe baza unei declaratii unice, care va putea fi completata si in format electronic, depusa la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), a anuntat, miercuri, premierul Emil Boc.

El a amintit ca, in prezent, firmele sunt obligate sa completeze cinci formulare pentru achitarea impozitelor, dintre care doua la ANAF si trei pentru asigurari de sanatate, somaj si pensii.

"De anul viitor, firmele vor avea o declaratie unica de completat pentru contributii sociale si impozit pe venit, care va fi depusa la ANAF, iar Ministerul Finantelor va fi cel care va trimite pe urma toate datele necesare la sanatate, somaj si pensii",
a spus Boc, conform MEDIAFAX.

El a precizat ca prima declaratie unica va fi completata pana la 25 februarie 2011, pentru drepturile aferente lunii ianuarie.

Proiectul de act normativ care introduce declaratia unica a fost discutat, miercuri, de Guvern in prima lectura.



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Care sunt noile prevederi fiscale pentru firme?.

nu cred (1 comentariu, 249 vizualizari)
ar fi prea frumos sa fie adevarat! sigur aceasta masura se va impotmoli in sfanta birocratie romaneasca....bineinteles cu motivatia ca nu se poate implementa datorita faptului ca nu exista baza...
ce ne asteapta in 2011 ..sclavagism si depopulare (1 comentariu, 222 vizualizari)
si la anaf te duci tot cu discheta? (1 comentariu, 201 vizualizari)

Ultima ora din Business pe 9AM