An dupa an Coca-Cola isi demonstreaza capacitatea de adaptare la orice climat economic. De 11 ani numarul 1 in topul celor mai importante branduri la nivel global, Coca-Cola si-a orientat business-ul in 2010 spre o noua filosofie – implicarea consumatorului.

3. Microsoft - 60,8 mld. dolari

Odata cu recesiunea Microsoft a cunoscut si primul declin al afacerilor si al profitului operational. In anii anteriori crizei financiare, compania s-a concentrat mai mult pe lansarea de produse defensive decat pe inovatie - lansarea Xbox pentru a concura cu Sony Playstation, Bing drept concurent al Google, Windows Kin Phone ca si competitor pentru iPhone, Windows 7 pentru a ataca Linux.

Anul acesta compania a demonstrat totusi ca este capabila sa inoveze prin introducerea pe piata a Xbox Kinect, ce foloseste tehnologie originala.

2. IBM - 64,7 mld. dolari

IBM a realizat in ultimii 9 ani 108 achizitii strategice pentru a-si consolida portofoliul. Pe parcursul acestei evolutii, compania s-a reinventat de mai multe ori, iar orientarea catre tarile in curs de dezvoltare i-au adus anual cresteri de doua cifre ale afacerilor.

1. Coca-Cola - 70,4 mld. dolari

Coca-Cola s-a adaptat rapid la social media, atingand in august 2010 11 milioane de fani in cea mai populara retea sociala, Facebook, respectiv 96.385 de followeri pe site-ul de microblogging Twitter. De asemenea, brandul conduce si la capitolul responsabilitate sociala, zona in care investeste 305 mil. dolari prin Fundatia Coca-Cola.

Citeste integral topul celor mai importante branduri globale in 2010 pe wall-street.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.