Daca inainte de criza romanii comandau versiuni de top cand achizitionau un autoturism nou, in prezent, acestia cauta modele cu motorizari cat mai slabe si economice.

Foarte adesea, consumul inregistrat de o masina noua in fisa tehnica nu poate fi atins niciodata la volan, in realitate cifrele fiind mult mai mari, in medie cu 2 litri la 100 de kilometri in traficul urban.

Motorizarile diesel raman in continuare cele mai economice, din cele 10 autoturisme cu un consum redus de carburant, 7 sunt pe motorina, unul pe benzina, iar doua sunt hibride. Cifrele de consum date de producatorii auto variaza pentru oras intre 3,4 litri pentru Smart diesel si 4,9 litri pentru Toyota IQ benzina.

Toyota IQ este cea economica masina pe benzina cu un consum urban de 4,9 litri

IQ are un motor de 1,1 litri 68 CP. Emisiile de CO2 sunt de 99 de grame pe km. IQ are un pret de 13.951 euro cu TVA.

Modelul Kia Cee'd este pe locul 9 intre cele mai economice masini la vanzare in Romania, cu un consum urban de 4,7 litri.
Motorizarea cea mai economica este 1,6 litri diesel 90 CP, iar emisiile de CO2 sunt de 110 grame pe km. Cee'd are un pret de 13.840 euro cu TVA.

Autoturismul de clasa compacta Volvo C30 are in fisa tehnica un consum urban de 4,6 litri la 100 km. Motorizarea Volvo cea mai economica este 1,6 litri diesel 109 CP, iar noxele sunt de 99 grame pe km. Romanii vor plati pentru acest model 20.200 euro cu TVA.

Cel mai economic Golf are un motor de 1,6 litri diesel 105 CP si dispune de o transmisie automata DSG cu 7 trepte. Consumul urban este de 4,7 litri, iar emisiile de CO2 sunt de 109 grame pe km. Pentru un consum redus modelul Golf dispune de tehnologia Blue Motion. Conceptul BlueMotion, marca inregistrata a Volkswagen, reprezinta un ansamblu de tehnologii si setari ale masinii facute pentru a diminua consumul de carburant si pentru a reduce emisiile poluante.

Pretul unui Golf BlueMotion cu DSG este de 20.200 euro cu TVA.

Citeste topul integral in Wall-Street


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.