InterContinental Hotels & Resorts a castigat premiul pentru �Marca hoteliera a anului� la World Travel Awards 2009 � cea mai prestigioasa gala a premiilor din domeniul turistic din lume.
“Cel mai bun hotel nou” a fost considerat InterContinental Residence Suites Dubai Festival City, complex residential de lux, reprezentativ pentru lantul InterContinental in Emiratele Arabe Unite, destinat oaspetilor cazati pe perioade lungi de timp, se arata intr-un comunicat de presa.

InterContinental Berchtesgaden Resort a castigat doua premii pentru Germania – Cel mai bun complex hotelier din Germania” si “Cel mai bun complex hotelier spa din Germania” .

Aproape 3000 de companii de turism au fost nominalizate in peste 200 de categorii in cadrul prestigioasei ceremonii. Intre cistigatori, au fost si alte hoteluri InterContinental, intre care:

  • InterContinental Bora Bora Resort & Thalasso Spa – Cel mai bun complex hotelier spa din Australasia/ Australasia’s Leading Spa Resort
  • InterContinental Prague – Cel mai bun hotel din Cehia/ Czech Republic’s Leading Hotel
  • InterContinental Aphrodite Hills Resort Hotel – Cel mai bun complex hotelier pentru golf din Cipru/ Cyprus’s Leading Golf Resort
  • InterContinental Hong Kong – Cel mai bun hotel de business din Hong Kong/ Hong Kong’s Leading Business Hotel
  • InterContinental Almaty – Cel mai bun hotel din Kazakhstan/ Kazakhstan’s Leading Hotel
  • InterContinental Wellington – – Cel mai bun hotel de business din Noua Zeelanda/ New Zealand’s Leading Business Hotel
  • InterContinental Amstel Amsterdam – – Cel mai bun hotel de business din Olanda/ Netherland’s Leading Business Hotel
  • InterContinental Playa Bonita Resort – Cel mai bun complex hotelier din Panama/ Panama’s Leading Resort
  • InterContinental Warsaw – Cel mai bun hotel din Polonia/ Poland’s Leading Hotel

Gala World travel Awards este la a 16- editie, cistigatorii fiind votati de 167.000 de profesionisti in domeniul ospitalitatii din lume. Descris de Wall Street Journal ca fiind “Oscarul” al industriei ospitalitatii, premiile devenind un instrument de recunoastere internationala a marcii si de loializare a consumatorilor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.