Conferinta Internationala de Responsabilitate Sociala Corporatista a ajuns anul aceasta la cea de-a patra editie. CSR�09 �Turning Innovation into Responsibility� va avea loc pe 20 si 21 octombrie la Hotel Radisson SAS Bucuresti.
Evenimentul marca Saga Business&Community, avand sprijinul CSR Europe, va reuni 30 de experti, dintre care 22 internationali pentru a demonstra cum se construiesc afaceri profitabile prin inovatie si responsabilitate.

Statisticile recente au aratat ca noua criza financiara este cu certitudine una dintre cele mai mari provocari ale secolului XXI. Pietele inregistreaza fluctuatii dramatice, bancile ajung in colaps, iar liderii de afaceri se tem de faliment. Cu toate acestea, exista o serie de motive pentru a continua initiativele de responsabilitate sociala mai ales pe timp de instabilitate economica. Restrangerea bugetelor, scaderea resurselor si prioritizarea problemelor de importanta majora pentru afacere si pentru partenerii de interes este motivatia care sta la baza responsabilitatii sociale corporatiste.

Cea de-a patra editie a conferintei internationale, CSR’09 „Turning Innovation into Responsibility”, abordeaza conceptul de responsabilitate sociala corporatista (CSR) in relatie cu obiectivele de business. La masa de discutii se reunesc 30 de lideri din lumea intreaga – reprezentand companii prestigioase precum Procter&Gamble, Cadbury, Alliance Boots, Acciona, Hitachi, British Airways, NovoNordisk, Centre for Sustainability and Excellence, Standard Life sau Intel Corp., care au folosit cu succes strategii de CSR croite pe nevoi specifice pentru a aduce beneficii la nivel intern: profit, scadere de costuri, loializarea angajatilor, cresterea dezirabilitatii pentru clienti sau parteneri.

Starea de sanatate a unei companii este indisolubil legata de bunastarea societatii si a planetei. Prin expertize competente si validate ale vorbitorilor pe care ii aduna, conferinta CSR’09 propune solutii aplicate la provocarile si nevoile mondiale.

Evenimentul ofera instrumentele necesare pentru a crea avantaje competitive pe timp de criza si marcheaza legatura dintre CSR si strategia de afaceri pe termen lung. CSR-ul devine astfel un factor puternic de dezvoltare strategica cu influenta directa asupra imaginii dar si a profitului companiei.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.