Criza reprezinta un avantaj pentru cluburile sportive de agremet din Bucuresti, intrucat romanii renunta la cheltuieli costisitoare de recreere si aleg pe timp de vara sa isi petreaca timpul liber practicand sporturile specifice acestui sezon.
Insa nu toate locatiile s-au bucurat de aceeasi evolutie pozitiva in prima jumatate a anului 2009, relateaza Wall-Street. Iata care sunt sporturile care au castigat inima si buzunarele romanilor chiar si pe timp de criza:

  • Ciclismul castiga tot mai multi adepti in Capitala, poate si din pricina centrelor de inchiriat biciclete care au aparut in ultima vreme in Bucuresti. “In 2009, numarul abonatilor Cicloteque a ajuns la 6.000 persoane. De la 1 aprilie, de cand s-a redeschis, numarul de ore de utilizare a bicicletelor este aproape triplu fata de aceeasi perioada a anului 2008. Aceste cifre arata clar ca numarul celor care folosesc bicicleta pentru a-si petrece timpul liber sau ca mijloc de transport a crescut”, declara Anamaria Bogdan, manager comunicare MaiMultVerde, initiatorii Cicloteque. Aici, inchirierea unei biciclete timp de o ora costa 6 lei.


  • Volei pe plaja. Desi nu este un sport cu traditie in Romania, mai ales pe timp de vara si pe litoral, interesul pentru voleiul pe plaja este ridicat, atat la nivel de performata, cat si amator. “Terenurile cu gazon sintetic de fotbal sau terenurile de tenis isi gasesc clienti, insa, in ceea ce priveste voleiul si voleiul de plaja, nu avem o cultura care sa ne indrepte catre aceste terenuri. Dintre cei care au practicat volei de performanta, doar un procent mic, de aproximativ 10%, se mai indreapta in timpul liber catre volei”, declara George Peicea, presedintele Club Soleil.


  • Cursurile de inot pentru copii au inregistrat o crestere de 25% in primele sase luni din 2009. In ceea ce priveste adultii, Teodor Demetriad, manager sportiv la Diamond Club, declara ca efectele negative ale crizei nu s-au simtit la clubul pe care il reprezinta si observa o schimbare in comportamentul clientilor care renunta la restaurante si cumparaturi costisitoare in favoarea sportului si a recreerii. “Clienti sunt mai greu de convins, insa prefera sa faca economii in alte domenii si sa se indrepte catre sport, pentru beneficiile sale“, este de parere Elena Petre, marketing manager la Worl Class.

Mai multe detalii gasiti aici.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.