Segmentul gourmet de lux reprezinta una dintre putinele piete de lux cu cresteri de pana la 20 procente in vreme de criza, un domeniu marcat de inaugurari, planuri de dezvoltare si cifre de afaceri de peste 100.000 de euro dupa primele luni de functionare.
Afaceri de 100.000 euro dupa 8 luni de activitate in vreme de criza

Piata gourmet/organic se numara printre putinele domenii ale industriei de lux care inregistreaza cresteri in perioada de criza, conform studiilor realizate de CPP Management Consultants, companie de consultanta specializata in industria de lux, potrivit Wall-Street.

CPP Management Consultants a evaluat acest segment al industriei de lux la 9 milioane de euro pe an, cu o crestere anuala de pana la 25 procente, fiind astfel, alaturi de segmentele de bauturi si spa, unul dintre domeniile premium cu rezultate pozitive.

In acest context, vanzarile magazinului de profil Comtesse du Barry au crescut cu 20 puncte procentuale in prima jumatate a anului, fata de aceesi perioada a anului 2008.

Un alt semn pozitiv pentru dezvoltarea acestei piete de nisa si in Romania este inaugurarea unor magazine, in plina criza financiara. Un exemplu este deschiderea in noiembrie 2008 a francizei Oliviers&CO, precum si magazinul Gourmandise Traiteur, in luna ianuarie a acestui an.

Dupa doar cateva luni de la lansarea pe piata, valoarea medie a unui bon de cumparaturi ajunge la 150 lei, pentru ambele afaceri, iar valoarea totala a vanzarilor la Oliviers&CO a depasit suma de 100.000 euro, in timp ce Gourmandise Traiteur a inregistrat o medie lunara a cifrei de afaceri de 20.000 euro.



Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.