Business6 August 200915:44

Lectura de un minut

Aproximativ 17% din companiile de pe piata locala au inregistrat o scadere a vanzarilor de 30-50% in primele sase luni ale anului, comparativ cu perioada similara din 2008, arata un studiu realizat de Linea Directa Comunications, firma care activeaza pe piata de marketing direct si call center.
Numai 8% din cele 250 de companii au declarat o crestere a vanzarilor pe 2009, se arata in analiza citata, potrivit NewsIn.

Pentru a depasi mai usor criza:

  • 62% dintre companii pun accent pe imbunatatirea relatiilor cu clientii;
  • 52% dintre firmele chestionate dezvolta niste produse sau servicii in concordanta cu nevoile reale ale clientilor existenti;
  • 40% dintre societati acorda o importanta mai redusa unor noi segmente de clienti sau expansiunii pe alte piete.

Studiul a fost realizat de Linea Directa Communications pe companii din sectoarele IT, financiar, FMCG, pharma, auto, telecomunicatii si turism, care au cifra de afaceri mai mare de 1 milion de euro, relateaza Wall-Street (clic aici pentru mai multe detalii).



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.