Pentru a depasi mai usor criza:
- 62% dintre companii pun accent pe imbunatatirea relatiilor cu clientii;
- 52% dintre firmele chestionate dezvolta niste produse sau servicii in concordanta cu nevoile reale ale clientilor existenti;
- 40% dintre societati acorda o importanta mai redusa unor noi segmente de clienti sau expansiunii pe alte piete.
Studiul a fost realizat de Linea Directa Communications pe companii din sectoarele IT, financiar, FMCG, pharma, auto, telecomunicatii si turism, care au cifra de afaceri mai mare de 1 milion de euro, relateaza Wall-Street (clic aici pentru mai multe detalii).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro