Concluziile studiului realizat de Mercury Research si prezentat de Wall-Street arata ca organizatiile, in functie de marimea acestora, au adoptat strategii diferite pentru a face fata situatiei economice actuale. Astfel, companiile foarte mici, cu 1-2 angajati sunt cele mai pasive, mai mult de jumatate dintre acestea (62%) neluand nicio masura anti-criza. Cu cat e mai mica compania, cu atat strategia este mai orientata pe stoparea investitiilor.
Pe de alta parte, cu cat e mai mare compania, cu atat aceasta este mai indreptata catre reducerea de personal. Pentru toate companiile, inghetarea salariilor sau a bonusurilor, a bugetelor alocate training-urilor sau team building-urilor sunt masuri anti - criza importante, cele mai orientate spre acestea fiind companiile medii.
Exista totusi si companii care nu au luat niciuna dintre aceste masuri. Spre exemplu, 20% dintre companiile mari (peste 50 de angajati) si 40% dintre cele medii (10-49 angajati) nu au actionat in niciuna dintre aceste directii.
Mai multe detalii gasiti aici.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro