Initial, compania de bauturi racoritoare se va concentra pe brandul RC Cola, investitia pentru familiarizarea consumatorilor romani cu acesta, ridicandu-se la 2 milioane de euro pentru primii 3 ani, potrivi Wall-Street.
Compania RC Cola a fost lansat pe piata din SUA in anul 1905 si are pe plan international un portofoliu de noua branduri de bauturi racoritoare, care includ si racoritoare cu continut redus sau fara zahar. Printre cele mai cunoscute marci non-cola ale companie se numara Kick sau Upper 10.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro