"Peste 3.000 de vizitatori au accesat mall-ul online FashionUp.ro inca din prima zi de la lansare, iar cei care au facut si cumparaturi au primit un voucher in valoare de 50 lei. Pana in acest moment, peste 450 dintre cele 500 de vouchere cadou introductive au fost deja utilizate de clientii FashionUp.ro", declara Alin Stanciu, managing director Online Fashion Group.
Conform unor studii de piata si rezultatelor demografice colectate in perioada de lansare a magazinului online, publicul Fashionup.ro este alcatuit preponderent din femei, cu varste cuprinse intre 20 si 35 ani, care au studii medii si superioare, venituri medii si utilizeaza frecvent produsele de tehnologie si Internetul.
In plus, FashionUp.ro s-a situat, in acest interval de timp, in topul primelor trei magazine online de moda si accesorii si printre primele 100 magazine online romanesti, conform clasamentului Trafic.ro.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
Cum spui partenerului că nu ai orgasm și ce puteți face împreună
Sursa: kudika.ro