"Cred ca inca nu am trecut peste ce e mai greu in acest domeniu"
Geta Voinea este specializata in coafura si, prin pasiune, a reusit sa-si transforme numele intr-un brand cunoscut pe piata din Romania, avand in portofoliu clienti de renume din randul agentiilor de publicitate, al televiziunilor si revistelor.
Ea considera ca piata saloanelor de infrumusetarea, pe care activeaza de peste douazeci si sapte de ani, este puternic afectata de efectele crizei financiare, multe dintre acestea ajungand chiar in stare de faliment. Dupa parerea sa, cele mai afectate sunt saloanele necunoscute, care nu au o istorie si un nume in spate.
“Trecem si noi printr-o adevarata perioada de criza si cred ca inca nu am trecut peste ce e mai greu in acest domeniu de afaceri. Cred ca ceea ce urmeaza ne va lovi pe toti si, deocamdata, ma bucur ca nu aduc bani de acasa”, marturiseste Geta Voinea.
Criza a inceput sa se manifeste prin vizite mai rare la salonul de infrumusetarea din partea unor cliente care cheltuiau cu foarte mare usurinta, fara sa calculeze banii si care acum se gandesc de doua ori inainte de a cumpara produse din salon. Totodata, suma pe care sunt dispuse sa o cheltuiasca a scazut, ajungand in saloanele sale la 100 lei in medie.
“Am un calendar cu variatia cererii in functie de zile si sezoane si sunt perioade in care stiu clar ca trebuie sa atrag clienti la salon, pentru ca pe un singur scaun trebuie sa existe cel putin opt clienti pe zi pentru ca afacerea sa functioneze”, adauga Geta Voinea.
Pentru a incuraja cererea a recurs la scaderi ale preturilor, dar si la oferte speciale si zile cu pachete promotionale.
De asemenea, preturile produselor folosite in salon au crescut, firmele profitand de dependenta de anumite marci intrucat, atunci cand clienta s-a obisnuit cu un anumit produs, nu-i poti oferi altceva. In aceasta situatie costurile saloanelor cresc.
“Pe de alta parte, clientii sunt mai exigenti, vor mai multe servicii, iar noi nu am putut mari preturile. In aceste conditii, cand tragi linie, ramane foarte putin, iar cine crede ca dintr-un salon te imbogatesti se inseala”.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro