Constructorii au fixat termene limita stricte pentru identificarea saloanelor de prezentare pe care le vor mentine dupa ce vor iesi din faliment, cu ajutorul a miliarde de dolari din banii contribuablilor.
"Nu avem alta alternativa. Trebuie sa facem sacrificii pentru a construi o companie mai puternica, mai viabila. Aceasta este ultima noastra sansa sa reusim", a declarat directorul executiv al GM, Fritz Henderson, in cadrul unei audieri in fata Comitetului Comertului din Senat.
Totodata, presedintele Chrysler, Jim Press, a declarat ca decizia de a elimina franciza saloanelor de prezentare este "dureroasa", dar in acelasi timp "absolut necesara" pentru facilitatea unei aliante infloritoare cu producatorul italian Fiat SpA.
GM planuieste sa reduca cu aproximativ 1.600 numarul dealerilor in urmatoarele 18 luni, dar vrea ca reprezentantii saloanelor sa fie de acord cu aceste masuri pana pe 12 iunie. Chrysler vrea sa reduca reteaua de dealeri cu 789 de saloane pana pe 9 iunie.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro