Guvernul a aprobat programul anual pentru dezvoltarea produselor turistice si programul anual de marketing si promovare a turismului romanesc, finantate din bugetul Ministerului Turismului.

Programul anual pentru dezvoltarea produselor turistice urmareste sustinerea turismului intern pentru imbunatatirea circulatiei turistice in paralel cu conservarea patrimoniului natural si cultural.

Printre obiectivele acestui program se afla constituirea de parteneriate pentru elaborarea cadrului strategic de urbanism la nivel national in vederea dezvoltarii turismului, crearea unui sistem institutionalizat de colaborare intre specialistii din turism si urbanism, participarea specialistilor si autoritatilor publice locale la aprobarea si promovarea Planului de Amenajare a Teritoriului National – Sectiunea a VIII-a zone cu resurse turistice, precum si a metodologiei pentru analiza potentialului turistic al teritoriului.

De asemenea, se urmareste imbunatatirea calitatii programelor de formare profesionala a personalului pentru sectorul turism, hoteluri si restaurante si a serviciilor turistice din Romania, dezvoltarea si promovarea unor produse si destinatii turistice importante pentru Romania, prin vizite de scurta durata in Bucuresti, croaziere pe Dunare si in Delta Dunarii, turism montan, turism balnear, turism de litoral si turism cultural, precum si organizarea de parteneriate internationale cu rol in cresterea vizibilitatii destinatiilor turistice din Romania si restructurarea sistemului informational in domeniul turismului.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.