Brandurile autohtone Farmec si Elmiplant se afla in topul cremelor preferate ale romancelor. Deprecierea leului in fata euro a lovit pana si in buzunarele femeilor care au inceput sa fie mai atente la preturi atunci cand isi cumpara produsele cosmetice.

Chiar daca magazinele si farmaciile abunda de produse pentru ingrijirea tenului scumpe si renumite la nivel international, romancele prefera produsele autohtone. Dovada vine din faptul ca Farmec este lider detasat din punct de vedere al vanzarilor de crema de fata. Din urma vin Garnier, Beiesdorf, L’Oreal si producatorul roman Elmi Prodfarm.

Cumulat, primii cinci competitori de pe segmentul produselor pentru ingrijirea tenului detin peste 73% din volumul vanzarilor de astfel de produse si aproape 70% din valoarea acestora, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata MEMRB.

”Produsele romanesti sunt mai ieftine si presiunea pe bugetul familiei este mare din cauza cresterii cursului de schimb. Consumatorul din clasa medie din Romania se orienteaza in decizia de achizitie dupa discounturi si preturi mici. Mult si ieftin”, ne-a explicat Monica Tatoiu, directorul general al Oriflame Romania.

Produsele romanesti, convenabile la pret

Unul dintre motivele pentru care femeile din Romania prefera produsele autohtone este ca acestea au un raport calitate-pret foarte convenabil, potrivit datelor primite de la producatori. „Produsele Elmiplant si Bioten (produse de Elmi Prodfarm, n.red.) sunt apreciate si au ajuns in acest top datorita raportului calitate-pret foarte bun”, ne-a declarat Andreea Cremenescu, directorul de marketing al Elmi Prodfarm.

Cand vine vorba de criteriile in functie de care isi aleg romancele cremele de fata, primul factor in luarea deciziei este tipul de ten. Potrivit Monicai Tatoiu, circa 75% dintre romance cumpara creme pentru ten mixt. Un alt criteriu de decizie foarte important este pretul.

“Romancele sunt interesate mai putin de ingredienti si producator cat sunt interesate de oferte sau preturi mici.O oferta poate genera cresteri fata de numarul de unitati vandute la pret standard de cateva zeci de ori”, considera directorul general al Oriflame Romania.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.