Organizatia a anuntat, totodata, ca va actiona compania in judecata in cazul in care Wizz Air nu-si va cere scuze public pentru situatia creata.
“Copiilor si cadrelor didactice nu li s-au explicat motivele intarzierii si nu li s-au asigurat un minimum de hrana si apa. Este de netolerat modul in care compania Wizz Air a reactionat in acest caz. Explicatia fortata, data doar la insistenta presei, arata lacune mari in comunicare si o lipsa mare de respect fata de clientii care ii platesc”, sustin reprezentantii organizatiei. 50 de copii si 13 profesori, majoritatea de la Liceul „I.L. Caragiale“ din Bucuresti, au stat blocati, sâmbata, timp de peste 17 ore, pe aeroportul Luton, fara vreo explicatie din partea Wizz Air.
Dupa mediatizarea cazului, compania a anuntat ca-i va caza pe copii la un hotel si va suporta costurile pentru revenirea acestora in tara cu o cursa Tarom.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro