Piata bauturilor alcoolice din Romania se caracterizeaza prin “constanta in volum”, insa actualul context economic ar putea genera schimbari in cotele de piata ale industriei, spune Tudor Furir.
“Cred ca segmentul premium nu va fi foarte afectat. Cel mai afectat segment va fi segmentul standard (unde intalnim branduri ca Ballantine’s, Teachers, Johnnie Walker). De asemenea vad un recul al sampaniei. Estimarea mea este ca segmentul imported spirits nu va avea scaderi si ca se vor atinge volumele din 2008”, a declarat, pentru Wall-Street, directorul general al Pernod Ricard.
In ceea ce priveste masurile pe care producatorul de bauturi alcoolice le ia pentru a minimize efectele crizei financiare, Furir a explicat ca Pernod Ricard nu va recurge la disponibilizari, urmand in schimb sa se axeze pe optimizarea costurilor de distributie si utilizarea eficienta a bugetelor de trade si de marketing.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Sancțiunile pentru e-Factura se vor aplica din 1 iunie 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Burduja confirmă că prețurile la energie și gaze rămân în limita actualului...
Sursa: wall-street.ro