“Avem deja o retea de 24 de magazine, iar in mod normal 1 magazin trebuie sa acopere circa un milion de persoane, deci in momentul de fata putem spune ca acoperim toata tara”, a declarat Francois Oliver, directorul general al Metro Cash & Carry Romania.
Acesta mai afirma ca doar in cazul in care se va ivi o locatie foarte buna la un pret convenabil, Metro ar putea fi interesat de marirea numarului de magazine.
In ceea ce priveste vanzarile retailerului german pe perioada sarbatorilor de iarna, segmentul food a fost cel care a furnizat majoritatea veniturilor. “Chiar daca pe segmentul non-food s-a observat o usoara scadere in comparatie cu anii precedenti, vanzarile pentru produsele alimentare au crescut fata de 2007, explicatia fiind urmatoarea: pe fondul crizei finaciare, clientii si-au indreptat lichiditatile pe care in alti ani ii alocau produselor de uz indelungat catre cele alimentare”, mai declara seful Metro Cash & Carry Romania.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro