Desi abia in februarie-martie va fi definitivata strategia si bugetul Metro Cash & Carry Romania pentru anul 2009, reprezentantii companiei declara ca in 2009 compania va stagna atat planurile de extindere a retelei, dar si lucrarile de reamenajare a magazinelor deja deschise.

“Avem deja o retea de 24 de magazine, iar in mod normal 1 magazin trebuie sa acopere circa un milion de persoane, deci in momentul de fata putem spune ca acoperim toata tara”, a declarat Francois Oliver, directorul general al Metro Cash & Carry Romania.

Acesta mai afirma ca doar in cazul in care se va ivi o locatie foarte buna la un pret convenabil, Metro ar putea fi interesat de marirea numarului de magazine.

In ceea ce priveste vanzarile retailerului german pe perioada sarbatorilor de iarna, segmentul food a fost cel care a furnizat majoritatea veniturilor. “Chiar daca pe segmentul non-food s-a observat o usoara scadere in comparatie cu anii precedenti, vanzarile pentru produsele alimentare au crescut fata de 2007, explicatia fiind urmatoarea: pe fondul crizei finaciare, clientii si-au indreptat lichiditatile pe care in alti ani ii alocau produselor de uz indelungat catre cele alimentare”, mai declara seful Metro Cash & Carry Romania.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.