Liviu Tundrean, Presedintele si Directorul General al Farmec Cluj-Napoca, principalul producator autohton de produse cosmetice, se retrage de la conducerea companiei, dupa o activitate de 40 de ani in domeniul industriei cosmetice. Incepand cu luna ianuarie 2009, compania romaneasca de cosmetice va fi condusa de Mihaela Turdean, conform unui comunicat al companiei.

Istoria dezvoltarii Farmec se impleteste si se confunda de multe ori cu istoria personala a directorului general. Numit in functie in mai 1968, Liviu Turdean a implinit in 2008 40 de ani in Farmec, devenind astfel cel mai longegiv director de companie din Romania.

La varsta de 33 ani, a fost numit director al intreprinderii Flacara, devenita ulterior Farmec. Liviu Turdean a acceptat atunci pozitia de conducere, cerand insa posibilitatea de a dezvolta compania. Daca in 1968 Farmec nu era decat o fabrica cu 40 de angajati care producea aproximativ 20 de produse cosmetice, ea s-a transformat astazi in cel mai mare producator autohton de cosmetice, cu peste 600 de angajati si un portofoliu de peste 400 de produse.

De numele lui Liviu Turdean se leaga si o serie de momente istorice pentru Farmec Cluj-Napoca, cum ar fi decizia doamnei profesor doctor Ana Aslan - din toamna lui 1968 - de a incredinta companiei dezvoltarea inventiei sale, crema Gerovital H3. Astazi, liniile de produse Gerovital au ajuns cunoscute pe toate continentele lumii, iar confirmarea calitatii lor a venit nu doar din directia premiilor obtinute, cat mai ales din increderea consumatorilor dovedita in zeci de ani.

Sub conducerea lui Liviu Turdean, compania clujeana s-a dezvoltat continuu in conditiile unei piete extrem de competitive, in care concurentii sunt reprezentati de companii globale, cu resurse de cercetare si marketing extrem de mari. Cele mai recente rezultate financiare ale companiei indica o cifra de afaceri de 90 de milioane de ron la sfarsitul lunii decembrie 2008, in urcare cu 22% fata de anul 2007, toate acestea in niste conditii de piata dificile pentru toata lumea.

Produsele realizate si comercializate de Farmec Cluj Napoca prin intermediul retelei proprii de distributie reusesc sa se situeze in topul preferintelor consumatorilor din Romania, ca volume de vanzari, compania clujeana fiind lider de piata pe multe segmente din industria dermato-cosmetica prin produsele sale Gerovital, Aslavital, Farmec.

„La varsta de 74 de ani, din care 43 de ani in functia de director coordonator sau director general, am considerat sa ma retrag din functia de director general la SC FARMEC SA si sa ma dedic vietii personale. Sunt mandru ca din 43 de ani ca director, aproape 41 de ani am fost director coordonator sau director general la o singura companie, respectiv FARMEC”, a spus Liviu Turdean.

„Am reusit, impreuna cu colectivul pe care l-am avut, sa transform o institutie mica cu 40 de salariati, intr-o companie solida, dinamica si performanta, cu capital integral romanesc, care a demonstrat ca industria de cosmetice din Romania poate avea succes si acasa si peste hotare.” a adaugat Tundrean.

Incepand cu luna ianuarie a acestui an, conducerea companiei va fi asigurata de Mihaela Turdean din pozitia de director general.

„Sunt extrem de onorata de aceasta pozitie, pentru ca, fiind la conducerea celui mai mare producator de cosmetice din Romania am o responsabilitate imensa fata de oamenii acestei companii, fata de milioanele de consumatori fideli si chiar fata de intreaga industrie de cosmetice din Romania,” a spus Mihaela Turdean.

Farmec SA Cluj-Napoca, cea mai mare companie producatoare de produse cosmetice din Romania, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.