Una dintre barierele pe care le impune acest mijloc de comunicare si de recrutare este distanta spatiala dintre angajator si candidat. Recruterii analizeaza un CV si raspunsurile la intrebari ale candidatului fara sa il poata vedea fata in fata si fara sa studieze mimica sau gesturile acestuia.
Ce se intampla daca un angajator citeste profilul de MySpace sau Facebook al unui candidat? Dar ce parere isi va face un candidat care citeste profilul angajatorului pe unele site-uri de socializare?
Dupa cum arata unele statistici, folosirea noilor instrumente oferite de internet este o tactica productiva. Daryl Ohrt, fondatorul companiei VID, declara pentru smartbiz.com ca foloseste cu succes internetul cand face recrutari. "Tocmai ce am angajat o persoana in companie si inca nu am intalnit-o fata in fata. Vom da mana si vom face cunostinta in prima sa zi de lucru".
Care sunt trasaturile specifice mediului online care eficientizeaza recrutarea de personal, aflati din Wall-Street.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro