Procesul de optimizare presupune inchiderea conturilor curente prin care clientii persoane fizice nu au efectuat operatiuni bancare in ultimele 6 luni calendaristice consecutive si in care nu se regasesc sume de bani. Operatiunea se deruleaza in acord cu prevederile contractelor incheiate cu clientii.
Clientii carora li se vor inchide conturile curente inactive nu vor avea de suportat nici un cost pentru aceasta operatiune.
Nu vor fi inchise conturile curente pe care clientii le folosesc in legatura cu alte produse pe care le detin la BCR (de exemplu: conturi cu card de debit atasat, conturi curente atasate produselor de economisire sau de creditare, de orice fel). Aceste conturi curente continua sa functioneze ca si pana acum, pentru a asigura clientilor accesul deplin la produsele BCR in legatura cu care au fost deschise.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
FMI: Fostele țări comuniste din Europa de Est vor lua curând „fața” celor din...
Sursa: wall-street.ro