Cu sau fara criza financiara, orice retailer poate fi afectat doar daca nu ofera consumatorilor valoarea corecta din punct de vedere calitativ pentru banii pe care acestia ii cheltuiesc, este de parere Tjeerd Jegen, directorul general al real,- Hypermarket Romania.
Consecinta principala pe care o va avea actualul context economic asupra Romaniei va fi, in opinia reprezentantului real,- Hypermarket, o incetinire a cresterii economice.
“Romania face parte dintr-o comunitate financiara internationala. In acest moment nu putem prevedea daca aceasta criza va escalada sau daca trendul negativ se va diminua, insa o viitoare adancire a crizei economice va avea un impact negativ asupra cresterii economice din Romania, care va continua la parametri mai mici”, spune acesta, care nu crede ca o recesiune va atige Romania in urmatoarele 12 luni.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro