Cu sau fara criza financiara, orice retailer poate fi afectat doar daca nu ofera consumatorilor valoarea corecta din punct de vedere calitativ pentru banii pe care acestia ii cheltuiesc, este de parere Tjeerd Jegen, directorul general al real,- Hypermarket Romania.
Consecinta principala pe care o va avea actualul context economic asupra Romaniei va fi, in opinia reprezentantului real,- Hypermarket, o incetinire a cresterii economice.
“Romania face parte dintr-o comunitate financiara internationala. In acest moment nu putem prevedea daca aceasta criza va escalada sau daca trendul negativ se va diminua, insa o viitoare adancire a crizei economice va avea un impact negativ asupra cresterii economice din Romania, care va continua la parametri mai mici”, spune acesta, care nu crede ca o recesiune va atige Romania in urmatoarele 12 luni.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro