Pe locurile urmatoare in topul vizibilitatii se afla marcile Audi, Renault, Opel si Ford, anunta NewsIn.
BrandRate, realizat de divizia de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu, in colaborare cu Reveal Market Research si cu sustinerea Smart, isi propune sa masoare continuu perceptia consumatorilor vizavi de marcile din 12 domenii - de la banci, telecomunicatii si energie, la auto si centre comerciale.
Creat ca instrument valoros pentru orice marca, luand in considerare faptul ca dezvaluie tendintele si perceptiile din comportamentul consumatorilor, studiul BrandRate raspunde nevoilor marketerilor, agentiilor de publicitate, companiilor de cercetare de marketing si tuturor celor interesati sa afle informatii despre modul in care o marca este perceputa comparativ cu celelalte marci din domeniul de referinta.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro