Cu toate ca initial nu au prevazut o asemenea evolutie a monedei nationale, care spre sfarsitul zilei de ieri se temperase in apropiere de 3,92 lei/euro, reprezentantii producatorului de bunuri de larg consum Procter&Gamble considera ca business-ul companiei este pregatit pentru aceasta situatie, chiar daca unii dintre furnizorii companiei s-ar putea afla in incapacitate de plata imediata.

Concentrarea eforturilor spre brandurile valoroase din portofoliul P&G si reducerea costurilor de productie, ca actiune constanta, reprezinta cateva din masurile de precautie luate de oficialii companiei, pe fondul deprecierii leului, a declarat, pentru Wall-Street, Ramona Brad, director relatii externe P&G.

“Nu putem face public cursul la care am stabilit bugetul pentru anul in curs, dar putem spune ca nivelul de acum nu a fost prevazut. Insa, planul de cheltuieli ia in considerare un anumit nivel de volatilitate. Planul de business nu se face pe o perioada limitata de timp, ci pe mai multi ani. In cazul P&G vorbim de cel putin cinci ani”, spune Ramona Brad.

Aceasta a precizat ca obiectivele de vanzari si bugetele companiei se ajusteaza in functie de cursul valutar, care, la randul sau, se revizuieste pe parcursul anului.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.