Concentrarea eforturilor spre brandurile valoroase din portofoliul P&G si reducerea costurilor de productie, ca actiune constanta, reprezinta cateva din masurile de precautie luate de oficialii companiei, pe fondul deprecierii leului, a declarat, pentru Wall-Street, Ramona Brad, director relatii externe P&G.
“Nu putem face public cursul la care am stabilit bugetul pentru anul in curs, dar putem spune ca nivelul de acum nu a fost prevazut. Insa, planul de cheltuieli ia in considerare un anumit nivel de volatilitate. Planul de business nu se face pe o perioada limitata de timp, ci pe mai multi ani. In cazul P&G vorbim de cel putin cinci ani”, spune Ramona Brad.
Aceasta a precizat ca obiectivele de vanzari si bugetele companiei se ajusteaza in functie de cursul valutar, care, la randul sau, se revizuieste pe parcursul anului.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro