Loganul, modelul Dacia care a inventat conceptul de low-cost, este tras pe dreapta. Conducerea fabricii de la Mioveni a hotarat ca cea mai de succes masina romaneasca din ultimii 8 ani sa-si inchida linia de productie.

Productia actualei generatii a modelului Logan se va opri definitiv in luna decembrie a acestui an, odata cu pornirea celei de-a doua generatii, cunoscute pana acum sub numele de "proiectul X52", o masina mai mare si mai spatioasa in comparatie cu vechiul model, scrie zf.ro.

Pentru noul model, constructorul de la Mioveni se va inspira cel mai probabil din limuzinele marca Renault, spun specialistii. Asta inseamna ca Dacia Logan 2 va fi o masina mai spatioasa, cu un portbagaj generos, informeaza stirileprotv.ro.

Dacia Logan a reprezentat pentru Romania acceleratia catre piata auto din Europa. Lansarea lui Logan in iunie 2004 a fost momentul in care Romania a ajuns pe harta europeana a centrelor de productie auto. La opt ani de la acel moment Dacia a ajuns sa aiba 8% din exporturile tarii, majoritatea catre Europa de Vest, dar si 3% din Produsul Intern Brut al Romaniei.


Din 2004, Logan a ajuns sa fie comercializat in intreaga lume atat sub brandul Dacia, cat si Renault, Nissan sau Mahindra in India, fiind automobilul care a creat segmentul "low-cost" pe care niciun alt constructor auto nu a mai intrat.

Daca in 2006, pe poarta fabricii au iesit peste 170.000 de modele Logan, anul trecut au fost doar 40.000
, scrie incont.ro.

Citeste si : Visul roman, produs de americani: Logan 100% electric


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.