"Am avut discutii interne ample despre cum putem obtine cel mai mare succes pe segmentul de lux si am ajuns la concluzia ca sansele de vanzare ale brandului Mercedes sunt mai bune decat cele ale Maybach", a declarat directorul general Dieter Zetsche cotidianului german Frankfurter Allgemeine Zeitung, informeaza Wall-Street.ro
Zetsche intentioneaza in schimb sa creasca numarul de modele din clasa S de la trei la sase, pentru a mari volumul vanzarilor, posibil sa il dubleze la 80.000 de masini pe an.
"Nu ar fi potrivit sa dezvoltam un succesor al modelului actual Maybach", a adaugat Zetsche intr-un interviu acordat publicatiei, care va fi publicat integral sambata.
Citeste integral pe Wall-Street.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro