La un an dupa lansarea paginii de Facebook Dacia Duster Italy, filiala constructorului auto a creat pe reteaua de socializare mai multe pagini similare, pentru fiecare brand din portofoliu, scrie MEDIAFAX.
In cadrul campaniei de promovare, Dacia vinde in Italia, exclusiv prin intermediul Facebook, doua modele de Sandero.
Cel mai scump dintre acestea, cu un pret de 13.500 de euro, este un model Sandero Stepway cu motor Euro 5 de 1,5 litri dCi care dezvolta 90 de cai putere, culoarea gri mat exclusiva pentru aceasta oferta, clima, radio CD/MP3, jante din aliaj, faruri de ceata si volan imbracat in piele.
Celalalt model oferit doar vizitatorilor paginii de Facebook a Dacia Italia este un Sandero Laureate cu motor Euro 4 de 1,4 litri si 75 cai putere. Si aceasta varianta vine intr-o culoare unica, are climatizare si faruri de ceata.
Despre autor:
Sursa: 7plus.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro