La un an dupa lansarea paginii de Facebook Dacia Duster Italy, filiala constructorului auto a creat pe reteaua de socializare mai multe pagini similare, pentru fiecare brand din portofoliu, scrie MEDIAFAX.
In cadrul campaniei de promovare, Dacia vinde in Italia, exclusiv prin intermediul Facebook, doua modele de Sandero.
Cel mai scump dintre acestea, cu un pret de 13.500 de euro, este un model Sandero Stepway cu motor Euro 5 de 1,5 litri dCi care dezvolta 90 de cai putere, culoarea gri mat exclusiva pentru aceasta oferta, clima, radio CD/MP3, jante din aliaj, faruri de ceata si volan imbracat in piele.
Celalalt model oferit doar vizitatorilor paginii de Facebook a Dacia Italia este un Sandero Laureate cu motor Euro 4 de 1,4 litri si 75 cai putere. Si aceasta varianta vine intr-o culoare unica, are climatizare si faruri de ceata.
Despre autor:
Sursa: 7plus.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Așteptarea aproape a luat sfârșit, Avatar: Fire and Ash apare în mai puțin de...
Sursa: kudika.ro