Logo-ul F150 al Ferrari este similar cu cel folosit de Ford pentru camioneta F-150, cel mai bine vandut autovehicul din Statele Unite, potrivit unei plangeri depuse de grupul american catre o instanta federala.
"Ferrari si-a insusit marca inregistrata F-150 prin denumirea noii masini de curse «F150» pentru a profita de bonitatea substantiala construita de Ford pentru marca F-150", se arata in reclamatie.
Ford cere instantei sa interzica Ferrari utilizarea marcii. Grupul american cere de asemenea daune, suma totala fiind nespecificata.
Ferrari este controlata de grupul Fiat, care detine 85% din actiunile companiei. Totodata, Fiat controleaza grupul american Chrysler, unde are 25% din actiuni.
Potrivit plangerii, "Ford si Ferrari au un trecut legendar ca rivali in competitiile auto".
Ferrari sustine ca numele F150 a fost ales pentru a onora cea de-a 150-a aniversare a unificarii Italiei, care este sarbatorita in acest an.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro