"Politica de downsizing (reducerea capacitatii cilindrice a motoarelor), sistemele de injectie directa de benzina si tehnologiile start-stop sunt elementele cheie care vor conduce la reducerea emisiilor de dioxid de carbon, pana in 2015, la nivelurile stabilite", a declarat, intr-un comunicat, Vigneshwaran Chandran, director de program in cadrul Frost & Sulivan, citat de 0-100.ro.
Compania mentioneaza ca producatorii de masini premium ca Daimler si BMW vor reduce capacitatea cilindrica a motoarelor si ca vor lansa masini electrice si hibride.
In acelasi timp, marcile de volum vor introduce in masa sistemele start-stop si tehnologii de injectie directa (acestea aduc un plus de eficienta motoarelor – n.r.).
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro