Editia din anul acesta al Salonului Auto de la Detroit vine cu un semnal clar: era masinilor "gurmande" s-a incheiat. Astfel, targul a dezvaluit modele modeste din punct de vedere a spectaculozitatii si a dotarilor.

Potrivit 0-100.ro, luminile reflectoarelor s-au indreptat inca din prima zi pe noua generatie a Ford Focus, planificata sa ajunga si in Europa la inceputul anului viitor. Noul Ford Focus va fi genul de masina globala, comercializata peste tot in lume, cu modificari minime. Greu de spus daca solutiile de design adoptate de americani la acest nou Focus vor impaca pe toata lumea, dar cu siguranta motorul turbo pe benzina de 1,6 litri va fi o jucarie interesanta.

La Audi am vazut din nou e-tron, ca si la Frankfurt, doar ca de data asta pare mai putin SF si da senzatia ca va intra in productie.

Volkswagen dezvaluie tehnica ce urmeaza sa fie utilizata pe masinile compacte Volkswagen Golf, Scirocco, numita New Compact Coupe (NCC). Mai concret, este vorba de un sistem de propulsie format dintr-un motor turbo pe benzina de 1,4 litri TSI (150 Cai Putere) si dintr-un motor electric de 27 cai putere, explica jurnalistii de la 0-100.ro.

Honda prezinta modelul CR-Z, ce suna si arata oarecum familiar pentru fanii Honda, pentru ca varianta prezentata la Detroit seamana destul de mult cu sportiva Honda CR-X din anii ’80-’90. CR-Z se vrea prima masina sport cu propulsie hibrida.

Toyota nu a socat vizitatorii targului de la Detroit, dar a venit cu prototipul FT-CH, o masina care anunta lansarea unei noi masini hibride de dimensiuni compacte, alaturi de Prius si Auris Hybrid.

Germanii de la Mercedes-Benz au ales o varianta mai neobisnuita de concept. O sculptura. Ea vrea sa ridice la rang de arta design-ul marcii si prezinta linii fluide care se vor gasi pe viitoarea generatie a coupe-ului cu patru usi CLS. Aceasta din urma ar putea fi prezentata la Salonul Auto de la Geneva, in martie, potrivit presei auto internationale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.