Anul 2009 se incheie cu peste 40 de noi modele de automobile lansate in Romania, de la masini de lux precum Ferrari California si Porsche Panamera la autoturisme ieftine ca Volkswagen Polo si Ford Ka.

Continuarea innoirii gamei de modele a fost un angajament pe care si l-au asumat toti marii constructori auto, constienti de faptul ca vor pierde cota de piata in caz contrar. O scurta privire inapoi realizata de echipa 0-100.ro arata ca importatorii de masini au renuntat la lansarile fastuoase si s-au concentrat pe discount-uri, publicitate si pe imbunatatirea serviciilor, cel putin la nivel declarativ.

Alfa Romeo
, marca importata in Romania de grupul AutoItalia, a lansat cel mai mic automobil al sau, MiTo, la jumatatea lunii aprilie. Acesta a fost singurul produs nou cu care a venit Alfa Romeo in acest an pe piata locala.

Audi a avut un an bogat in lansari in Romania. Prima noutate a fost varianta sportiva a modelului A4, denumita S4, iar Audi A5 Cabriolet (decapotabila) si A4 Allroad, au fost disponibile din a doua parte a lunii aprilie. In vara a urmat o versiune restilizata a SUV-ului Q7, iar ultimul automobil lansat de Audi, marca importata de Porsche Romania, a fost A5 Sportback, la jumatatea lunii septembrie.

Dupa un inceput de an timid, cu o singura noutate in primul trimestru, noul Z4, BMW a incheiat acest an cu doua lansari importante: Seria 5 GT si X1, ambele disponibile la noi la sfarsitul lunii octombrie.

Chevrolet a adus cel mai nou model al sau, Cruze, in a doua parte a lunii aprilie.

Francezii de la Citroen au lansat pe piata locala, la sfarsitul lui aprilie, cel mai mic monovolum al marcii, incadrat in familia Picasso, denumit C3 Picasso.

Cu ce au venit nou in 2009 si ceilalti constructori aflati de pe 0-100.ro.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.