Eliminarea exceptiei pentru masinile euro 4 este cea mai importanta modificare a taxei auto si produce efecte foarte curioase. Unul dintre acestea este o taxa mai ridicata pentru un Logan decat cea pentru automobilul care pare sa fie second-hand-ul preferat al romanilor, Volkswagen Golf din 2005. Motivul acestei diferentieri este nivelul mai redus de emisii de carbon, in cazul masinei germane (150 de grame de emisii pe kilometru fata de 166 de grame la Logan), scrie Money.ro.
Astfel, pentru Dacia Logan de 1,4 litri se va plati o taxa 489 de euro. Practic, de la 1 ianuarie, cel putin din perspectiva taxei, va fi mai avantajos sa achizitionezi un Volkswagen Golf de 1,6 litri din 2005, care va avea o taxa de doar 462 de euro. Totusi, noua grila a taxei de poluare aduce si vesti bune (pentru unii), deoarece masinile cu euro 5 vor avea in continuare taxa zero.
Mai multe detalii gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Allen Coliban: La Brașov este o coalizare a contracandidaților, dar nu în...
Sursa: wall-street.ro