Marca auto japoneza Mazda a ales Romania pentru o noua campanie de comunicare mai putin conventionala. Constructorul auto a amenajat o sala de cinema, Cinema City Cotroceni din AFI Palace Cotroceni MegaFun, sub brand propriu, fiind primul producator care a ales sa se implice intr-un astfel de proiect pe piata din Romania.

"Sala Mazda este un proiect complet nou pentru piata auto din Romania, Mazda fiind primul jucator din industrie care a ales sa comunice in acest mod. In colaborare cu Cinema City am dezvoltat acest proiect special care se adreseaza deopotriva fanilor Mazda si iubitorilor filmului” a declarat Dragos Grapinoiu, marketing manager Mazda, citat de Wall-Street.

Sala are o capacitate de 216 locuri si va fi personalizata atat la interior prin pozitionarea logoului Mazda pe peretii laterali si pe tetierele scaunelor, cat si in zona de acces a cinematografului si la intrarea in sala.

Inca de la cumpararea biletului, spectatorii vor afla daca vor viziona filmul in sala Mazda, numele salii fiind imprimat pe biletele de acces.


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.