Renault considera ca este timpul sa comercializeze masini low-cost in America de Nord si Asia de Sud-Est, a spus Gerard Detourbet, seful programului Logan. Producatorul francez de masini nu a mai fost prezent in America de Nord din anul 1987, cand alianta sa cu Encore s-a incheiat.
“Ne uitam la Asia de Sud-Est cu atentie. Am vrut sa nu ajungem acolo din diverse motive. Insa ideea este ca vom fi prezenti pe toate pietele”, a spus Detourbet, citat de Wall-Street.
Dacia va lansa modelul Duster, in Europa, Turcia, Algeria si Maroc in primavara anului viitor, iar din iunie 2010 sub marca Renault in Ucraina, Orientul Mijlociu si Africa.
Nu ratati galeria foto. O gasiti aici!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu anunță că TAROM își va „scoate cheltuiala” în doi ani
Sursa: wall-street.ro