Daca in prima etapa a Programului Rabla s-au vandut in medie 130 de masini pe zi iar in a doua 104 de autoturisme, in etapa a treia vanzarile au scazut pana la aproximativ 60 de masini pe zi, adica mai putin de jumatate comparativ cu prima etapa.
"In ceea ce priveste programul "Rabla", acesta este aproape inexistent. Luna trecuta in cadrul Porsche Inter Auto s-au incheiat doar doua dosare", a spus Alin Tapalaga, directorul general al Porsche Inter Auto, citat de ZF.

In ultima etapa a programului pentru stimularea innoirii parcului auto, s-au comercializat aproape 5.300 de masini, dintr-un total de peste 28.000 de unitati, pe primul loc fiind Dacia, cu 3.350 de masini vandute.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.