"Intentionam sa lansam pe piata indiana acest produs foarte competitiv si care consuma putin carburant in 2012. Exista cerere pentru acest tip de produs cu grad mare de inovare, nu numai pentru piata indiana, ci si pe alte piete emergente, unde devine esential sa propui mijloace de transport individuale la preturi accesibile", a precizat Ghosn.
Masina, care va concura in India cu cel mai ieftin automobil de pe aceasta piata, Tata nano, pusa in vanzare din 2009, va trebui sa aiba logo-ul Renault.
Nu a fost facut niciun comentariu asupra pretului cu care autoturismul va fi pus in vanzare, dar mai demult Renault indicase ca pretul ar putea fi de circa 3.000 dolari, peste nivelul de 2.000 dolari cu care se vinde nano.
Renault si Bajaj au mai anuntat si in 2008 un parteneriat pentru construirea unui autoturism cu pret moderat, insa presa a speculat atunci ca au existat dezacorduri intre cele doua parti.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro