Conform ultimelor statistici de productie, in primele trei trimestre ale lui 2009, VAG a produs 4.4 milioane de unitati, iar Toyota, liderul de anul trecut, a asamblat 4 milioane de unitati. Ceea ce inseamna ca la varf s-a produs rastrunarea de situatie mult mai repede, germanii avand ca obiectiv ajungerea in top de abia din 2018.
Acest lucru a fost posibil in primul rand datorita "Programelor Rabla" lansate in multe tari din Europa.
De asemenea, la baza expansiunii VW stau si noile modele introduse VW Polo si VW Golf, care au reprezentat succese de vanzari aproape instantanee.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro