"Exportam de aproximativ o luna si jumatate o parte dintre masinile recuperate. Preturile sunt mai mici la export, insa se vand la pachet", a mentionat Diaconescu, explicand ca in momentul actual trebuie sa incerci sa vinzi prin toate canalele disponibile.
Fiecare pachet de masini vandute, contine cel putin patru automobile, sustin reprezentantii companiilor de leasing.
De ce se intampla acest lucru? Pentru ca daca firmele de leasing ar astepta ca pretul pietei sa creasca, intr-adevar ar vinde masina mai scump, insa pe tot parcusul timpului de asteptare vor avea costuri de intretinere pentru acel automobil (circa 50 de euro/automobil/luna). Astfel, este clar de ce reprezentantii firmelor de leasing prefera sa aiba lichiditati (mai repede dar la un pret mai mic cu 40-50%), decat sa aiba profit (cel mai probabil cand pretul pietei va creste, va avea o valoare care va acoperi cu mult costurile de intretinere).
Mai multe detalii gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro