"Exportam de aproximativ o luna si jumatate o parte dintre masinile recuperate. Preturile sunt mai mici la export, insa se vand la pachet", a mentionat Diaconescu, explicand ca in momentul actual trebuie sa incerci sa vinzi prin toate canalele disponibile.
Fiecare pachet de masini vandute, contine cel putin patru automobile, sustin reprezentantii companiilor de leasing.
De ce se intampla acest lucru? Pentru ca daca firmele de leasing ar astepta ca pretul pietei sa creasca, intr-adevar ar vinde masina mai scump, insa pe tot parcusul timpului de asteptare vor avea costuri de intretinere pentru acel automobil (circa 50 de euro/automobil/luna). Astfel, este clar de ce reprezentantii firmelor de leasing prefera sa aiba lichiditati (mai repede dar la un pret mai mic cu 40-50%), decat sa aiba profit (cel mai probabil cand pretul pietei va creste, va avea o valoare care va acoperi cu mult costurile de intretinere).
Mai multe detalii gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Așteptarea aproape a luat sfârșit, Avatar: Fire and Ash apare în mai puțin de...
Sursa: kudika.ro