Numele producatorului de automobile Dacia a fost folosit pe Internet pentru o falsa promotie, la care s-ar castiga autoturisme Dacia Logan MCV prin tragere la sorti a 10 numere de telefon, a anuntat compania.
"Dacia atrage atentia publicului asupra unei noi inselatorii legate de o falsa promotie, de un fals concurs, la care s-ar castiga autoturisme Dacia Logan MCV prin tragere la sorti a unui numar de 10 numere de telefon", potrivit producatorului de automobile.

Autorii excrocheriei in numele Dacia, care se gaseste la adresa http://dacia-break.webs.com/detaliipromotie.htm, isi anuntau "castigatorii" prin sms si le cereau sa plateasca o taxa de curierat ce varia intre 250 si 600 de euro, potrivit Wall-Street.

Pe langa faptul ca va solicita tragerea la raspundere penala si civila a persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, compania precizeaza: "Dacia nu a organizat si nici nu organizeaza concursuri de acest gen. Dacia nu are nicio legatura cu site-ul http://dacia-break.webs.com"

Aceasta nu este prima inselatorie de acest tip facuta in numele Dacia. In martie 2009, o inselatorie parca trasa la indigo a fost gasita la adresa dacia-logan.webs.com, nota atunci 9AM.

Totodata, Dacia roaga cetatenii sa fie atenti cand primesc mesaje de acest tip, sa nu ii dea crezare, sa respinga aceste e-mail-uri, chiar daca informatiile prezentate par credibile. De asemenea, Dacia are rugamintea fata de cei supusi acestor tentative de inselaciune sa obtina de la persoanele care eventual le apeleaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Vocea Clientului Dacia (0248 500 000).

Si Asociatia Operatorilor Mobili din Romania le recomanda tuturor celor care sunt anuntati prin telefon sau SMS ca au castigat premii substantiale sa fie precauti si sa verifice acest lucru la serviciul de relatii cu clientii inainte de a face orice plata care le este solicitata.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.