Studiul din 2009 privind satisfactia posesorilor de masini noi in Germania a fost realizat pe 16.200 de persoane, care aveau o masina de 1-2 ani vechime. In clasament au fost prezente 27 de marci si 113 modele de masini. In ordinea preferintelor 32% au votat pentru performanta, design, comfort, 26% au votat pentru calitate, 22% au vizat costurile de intretinere, consumul de carburant, asigurari, in timp ce 20% au tinut cont de serviciile oferite de dealer.
"Consumul redus de carburant si costurile de intretinere sunt printre cele mai importante criterii la achizitia unei masini noi. Marile brand-uri nu inteleg dorintele clientilor, de aceea le depasesc asteptarile", a declarat Martin Volk, manager de cercetare al J.D. Power and Associates, compania care a realizat studiul.
Intre primele marci in top mai regasim Alfa Romeo si Mercedes, cu cate 835 de puncte, BMW cu 834 de puncte, Audi si Toyota cu cate 831 de puncte. Pe locurile 7, 8 si 9 s-au clasat marcile Mazda, Mini si Skoda, cu cate 830 de puncte.
Topul complet il gasiti aici.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Iubirea va veni în viața ta atunci când nu te vei mai uita în trecut, la...
Sursa: garbo.ro
-
Darurile Marelui Benefic pentru fiecare zodie în parte: Ce binecuvântări a...
Sursa: kudika.ro
-
Tot mai mulți angajați folosesc în secret ChatGPT la job pentru că se tem să...
Sursa: wall-street.ro