Utilizarea de alte piese decat cele de origine si nerespectarea tehnologiei de reparatii conduce
si la scaderea dramatica a pretului de revanzare.
In ultimii 15 ani, retelele de distributie si servicii postvanzare ale tuturor producatorilor interni si externi de autovehicule au facut eforturi investitionale uriase pentru indeplinirea standardelor calitative de marca.
Perioada de garantie, gradul de acoperire in teritoriu si facilitatile pe care aceste retele le pun la dispozitia clientilor sunt criterii care au cantarit enorm in procesul decizional al cumparatorilor (persoana fizica sau juridica) la achizitia unui automobil.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro