Utilizarea de alte piese decat cele de origine si nerespectarea tehnologiei de reparatii conduce
si la scaderea dramatica a pretului de revanzare.
In ultimii 15 ani, retelele de distributie si servicii postvanzare ale tuturor producatorilor interni si externi de autovehicule au facut eforturi investitionale uriase pentru indeplinirea standardelor calitative de marca.
Perioada de garantie, gradul de acoperire in teritoriu si facilitatile pe care aceste retele le pun la dispozitia clientilor sunt criterii care au cantarit enorm in procesul decizional al cumparatorilor (persoana fizica sau juridica) la achizitia unui automobil.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Sărbătoare MARE azi, 25 noiembrie: Cine a fost sfânta Muceniță Ecaterina care...
Sursa: kudika.ro
-
Sărbătoare 25 noiembrie: Sfînta Ecaterina, Mireasa lui Hristos și...
Sursa: garbo.ro