Mitsubishi iMiEVi-MiEV dispune de un set de baterii montate in podeaua masinii, in centru, care alimenteaza un propulsor electric ce dezvolta 64 CP si 180 Nm. Niponii nu au comunicat performantele dinamice ale masinii, dar acestea nici nu prea conteaza avand in vedere puterea maxima a motorului si faptul ca i-MiEV este o masina de oras.
Ce intereseaza cu adevarat este autonomia de 160 km a masinii si timpii de incarcare a bateriilor. Daca se utilizeaza un dispozitiv special, furnizat de constructor, bateriile pot fi incarcate la 80% din capacitate in doar jumatate de ora. La prizele normale, dureaza semnificativ mai mult: 14 ore la 100 V si circa 7 ore la 200 V.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro