Karl-Theodor zu Guttenberg, ministrul economiei, a declarat pentru revista germana Der Spiegel ca guvernul "are obligatia de a folosi in mod responsabil banii contribuabililor".
Acesta a adaugat ca este interesat in continuare de oferta Fiat si de interesul mai scazut al producatorului canadian de piese auto, Magna.
GM are ca termen limita 1 iunie pentru restructurare, sau va trebui sa intre sub incidenta legilor aplicate institutiilor falimentare. In timp ce acest lucru ii va permite sa continue operatiunile, avand in acelasi timp protectie fata de creditorii sai, vanzarea Opel si a filialei britanice, Vauxhall, catre Fiat ar putea intampina dificultati.
Opel are 26.000 de angajati in Germania, aproape jumatate din forta de lucru din Europa a grupului GM Europe.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro