Citroen isi reinventeaza sigla, care a fost aproape neschimbata timp de 90 de ani. Proiectul va aduce prima actualizare a logo-ului marcii din 1985, dar si un nou slogan.
Noul logo va fi folosit pentru prima data pe modelul C3 Picasso. Vechea sigla va mai fi folosita in continuare o perioada de timp.
Compania va efectua totodata modificari in intreaga retea de distribuitori la nivel global. Citroen lucreaza cu 3.300 de distribuitori in toata lumea.
Citroen a vandut anul trecut un total de 1,339 milioane vehicule (vehicule de persoane si vehicule utilitare) in scadere cu 7,5% fata de 2007.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Soarele răsare din Vestul României: Județul Arad pregătește un nou parc...
Sursa: wall-street.ro