Producatorul francez de automobile Citroen va implementa saptamana aceasta un proces de rebranding la nivel global, care va introduce o noua linie de produse “aproape premium”, potrivit Automotive News Europe.

Citroen isi reinventeaza sigla, care a fost aproape neschimbata timp de 90 de ani. Proiectul va aduce prima actualizare a logo-ului marcii din 1985, dar si un nou slogan.

Noul logo va fi folosit pentru prima data pe modelul C3 Picasso. Vechea sigla va mai fi folosita in continuare o perioada de timp.

Compania va efectua totodata modificari in intreaga retea de distribuitori la nivel global. Citroen lucreaza cu 3.300 de distribuitori in toata lumea.

Citroen a vandut anul trecut un total de 1,339 milioane vehicule (vehicule de persoane si vehicule utilitare) in scadere cu 7,5% fata de 2007.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.