"Taxa auto trebuie nuantata, nu anulata. Lucrurile trebuie diferentiate. E nevoie de un certificat de noxe clar, in care sa fie stabilit exact cat se plateste in functie de cat polueaza masina, iar nu sa conteze daca aceasta e la prima sau la a cincea inmatriculare", a spus Nemirschi.
El a adaugat ca taxa deranjeaza ca valoare, iar actualul act normativ trebuie sa fie revizuit, propunand chiar crearea unor roviniete care sa limiteze accesul in centrul orasului al masinilor cu grad mare de poluare.
"Actuala lege nu e in regula si trebuie revizuita. (...) Cred ca vor trebui facute niste inele in oras, prin care masinile care polueaza foarte mult sa fie impiedicate sa ajunga in centrul orasului. Cei care au astfel de masini le-ar putea lasa la periferie, iar de acolo sa ia tramvaiul", a mai spus ministrul desemnat al Mediului.
El considera ca nu s-ar pierde foarte multi bani daca actul normativ actual privind taxa auto de poluare ar fi modificat, astfel incat programele finantate din acesta - Rabla, Casa Verde si reimpaduririle - sa fie in continuare sustinute din aceasta taxa.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro