Renault Technologie Roumanie (RTR), centrul de inginerie al Renault, prefera sa reduca emisiile de dioxid de carbon aproape de pragul de 100 de grame pe kilometru, decat sa recurga la tehnologia hibrid.
“Inginerii romani de la RTR au adaptat un motor diesel de 1,5 litri, care va echipa modelul Twingo, astfel incat sa emita 104 grame de dioxid de carbon/km, valoare inferioara emisiilor celor mai multe masini hibride. Modelul urmeaza sa fie comercializat in Franta”, au declarat pentru Wall-Street reprezentantii RTR.
RTR considera ca,“situatia globala din acest moment va creste probabil cererea de masini care nu utilizeaza prea mult carburant si care nu sunt foarte scumpe. Masinile hibride reprezinta o provocare pentru ingineri, dar nu sunt intotdeauna o solutie buna si pentru clienti, deoarece pretul de achizitie pe unitate ramane mare”.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cartofi dulci la cuptor - Rețetă delicioasă și sănătoasă
Sursa: garbo.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Test Drive Dacia Spring: am fost și eu hater, dar este perfectă pentru oraș
Sursa: green.start-up.ro
-
Cum arăta Helmut Duckadam în luna noiembrie? Ultimele imagini cu eroul de la...
Sursa: kudika.ro
-
Divizia de leasing a BT a „înghițit-o” pe cea controlată de ungurii de la OTP...
Sursa: wall-street.ro